Badanie satysfakcji klienta zostało przeprowadzone w dniach 10-28.02.2021 r. Celem ankiety było poznanie opinii oraz oczekiwań mieszkańców Gminy Mosina w stosunku do funkcjonujących spółek komunalnych w związku z przygotowaniem przez Zarządy strategii rozwoju spółek.
Otrzymaliśmy 177 ankiet, w tym 132 formularze anonimowe i 45 formularzy imiennych.
Ankieta pokazała dużą potrzebę komunikowania się z lokalną społecznością. Państwa opinie są dla Nas ważne i zostaną uwzględnione w strategii rozwoju i transformacji Spółek.
Serdecznie dziękujemy za udział w Badaniu satysfakcji Klienta.
Poniżej zamieszczamy link do ankiety oraz analizę jej wyników.
ANKIETA SATYSFAKCJI KLIENTA
Formularz Ankiety satysfakcji klienta
ANALIZA ANKIETY SATYSFAKCJI KLIENTA
Analiza wyników Ankiety satysfakcji klienta